Ännu en underbar dag!

vi har haft det helt underbart idag med. Idag var vi alla sex. Vi bada, sola, skratta, busa... Det härliga är att det bara är han och jag som badar, vilket betyder, MASSA BUS!! Han kastade i mig innan jag ens han känna på vattnet, jag skvätte ner honom. Vi hade jätte kul i tre långa timmar.. Det kändes som om vi bara varit i vattnet tio minuter när de tråkiga ropade från stranden.  Det var härligt...

Ibland undrar jag, har du någonsin tänkt på samma sätt? Som idag, när vi busade.. du höll om mig i vattnet... men sen tog du vatten i munnen och sprutade det på mig. För några veckor sen kanske jag inte hade reagerat... men nu då?.. Gaah!


Nu har jag täffat dig mycket.. Får inte se dig försen på torsdag.. Jag undrar om jag kommer sakna dig.. Jag gör det nu.. ville inte åka hem... Men känns allt bättre imorgon?

Den som än läser här.. Vad tror du? Jag har beskrivit vad vi gör och säger till varandra.. Vad tror du att han känner? jag blir galen!


I love you - in secret


Kommentarer
Postat av: hej:)

jag bara undra om du har tänkt fortsätta blogga? jag tyckte iaf att de va intressant att följa ditt liv.

2009-08-12 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0