Tankar...

Det kanske var dumt att skaffa en blogg. Jag har tänkt på honom ovanligt mycket nu.. jag får inte fram orden, allt jag tänker är, varför han?

Vet ni vad det värsta är? Jag har en pojkvän... Sen 4 ½ år tillbaka. Jag älskar honom, verkligen! men jag kan inte sluta tänka på nummer 2.

Nummer 2 och jag har flirtat lite oskyldigt väldigt länge. Det började väl med att vi skoj-bråkade om allt. Nu skickar vi "mys-sms" till varandra. Och ja, både min pojkvän och hans flickvän är med på ALLA sms. Men nu börjar jag undra, skrver jag det som är sant?

Vi kan skriva att vi saknar varandra, att vi vill ligga med varandra, att vi saknar varandra..


JAG MÅSTE SLUTA TÄNKA SÅHÄR! JAG ÄR HEMSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0