Vad tycker du?

Om det är någon som läser? Är jag hemsk? Vad ska jag göra?

Jag har tänk mycket på honom idag. Mycket beror nog på att han ringde...
Nu på kvällen har jag och min pojkvän haft det riktigt mysigt faktiskt. Jag älskar honom..

Hur fan kan jag vara förälskad i Nummer 2, och älska min pojkvän såhär jäkla mycket?

Jag tänker på hans läppar. ååååhhh hans MJUKA! Jaa. Vi har pussats, nummer 2 och jag. Några gånger. Aldrig har det varit på ett sånt sätt. Men nu får jag inte pussa honom. Nej nej nej..

På fredag ska jag nog träffa hans flickvän. Min bästa vän sen 4-5 år tillbaka.. Aj aj aj.. Hon är världens bästa! Jag ska inte såra henne, vad jag än gör!!!


Nämnde jag att han är tvåbarnspappa och ska gifta sig nästa år? Ja, jag är tamejfan hemsk!

Kommentarer
Postat av: M

tack så mycket =)



det rä inte lätt det där, har vart med om det förrut :( Du är inte hemsk, man kan inte skyla över sina egna känslor, även om man vill

2009-06-24 @ 01:28:04
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Jag svarar

Jag vet, men blä på det här. Trodde det här bra hände när man var liten..

2009-06-24 @ 01:36:42
URL: http://loveyouinsecret.blogg.se/
Postat av: sanne

Hejsan!

Jag tycker inte alls att du är hemsk, du kan ju inte rå för vad du känner och kan därför inte hjälpa det. Fråga dig själv om det är värt det. Att göra eller kanske inleda någonting med Nummer 2. Vilka konsekvenser skulle det få liksom? Skulle ni hålla de hemligt skulle du få så sjukt dåligt samvete och du skulle såra din pojkvän och bästa vän något otroligt. Skulle ni börja ha typ ett offentligt förhållande skulle du också såra dom. Är det värt att riskera ditt förhållande med din pojkvän och bästis sedan 4-5 år tillbaka för en kille du är kär i, när du älskar de andra? :p Hoppas det kanske var til någin hjälp. Jag lider med dig.

Ha det bra! Många kramar.

2009-06-28 @ 21:20:00
URL: http://jjakobsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0