VARFÖR?????

Du berättade för mig att vi bara är vänner...
Dagen efter är jag det enda som håller dig vid liv...
Idag vill du träffa mig...

Och imorgon krossar du mitt hjärta igen?

Jag hatar att du har sån jävla effekt på mig att jag tror dig varje gång. Jag tror, att kanske blir du min idag. Kanske vill du vara med mig.. Men det kommer inte bli så.. Varför lär jag mig inte? Varför låter jag dig krossa mig? Varför kan jag inte bli arg på dig?

Om vi inte hörs på en hel dag så bryr du dig inte medans jag gråter.. Du säger ALDRIG att du saknar mig längre. Men ändå håller du fast mig.. När jag kommer för långt bort drar du in mig igen i ditt jävla koppel! Den dagen då jag är stark nog ska jag tala om för dig hur illa du gör mig!


I hate that I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0