Älskling.

Måste det göra så ont? Varför kan jag inte bara få vara med dig, den jag älskar?

Jag har känt efter. Jag har letat efter tecken om att allt det här bara är fejk. jag har försökt glömma dig. men jag kan inte det. allt jag vill är o få vara hos dig.. Det här är på rikigt. Kanske är det som är så jobbigt? Varför varför varför? Kanske är det så, att du njuter av att veta att jag älskar dig och vill ha dig? Kanske vill du höra det, men du vet att det inte kommer bli något? Kan du inte bara trycka ner foten, krossa mig helt och sen låta mig få försöka reparera mig själv? Du håller mig fast, jag håller mig fast i dig. Men.... jag vill inget hellre än att få vara med dig. Vet ju att det skulle bli sååå bra! Varför vågar du inte chansa? är jag orättvis mot dig nu? Kanske... Då är det kanske bäst att jag skriver det här istället för att säga det till dig. Men fan. Det är så sjukt! Vi gör saker som jag inte trodde att man kunde göra med en kille. Vi har så jävla roligt! och fan vad vi kan prata med varandra.. det är helt otroligt.. jag hatar varje sekund utan dig.

Alla tårar jag släpper för dig. All mat jag inte kan äta för att jag mår så dåligt. Alla sömnlösa nätter.. Är det värt det?

Jag älskar dig. Kan inte folk få veta det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0