jag älskar dig.

Det är så svårt att beskriva känslan av att ligga i din famn. Jag kan inte beskriva känslan i kroppen av att du tar på mig. Jag älskar det!

Jag kan inte beskriva hur ont det gör att det inte är mig du vill vara med. Jag kan inte beskriva hur mycket tårarna faktiskt bränner. Jag hatar det!

Helt underbart har vi haft det, du och jag. Jag är verkligen kääääär! Och det tror jag att du med är. Men du vill inte? Jag vet, barnen.. Men..... Kanske är viktigt att du också är lycklig... OCH JAG VILL VARA DEN SOM GÖR DIG LYCKLIG!!!

Snälla hjärtat.. Bli min! Jag vill!!! Du vill???

vi har haft det så mysigt och bra.. jag tänker på den "första kvällen" då det blev du och jag på det här sättet...

mitt hjärta är krossat och jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur ledsen jag är.. Jag vet att det inte beror på mig, men jag känner mig så dålig. så jävla kass!

KOMMER DU NÅGONSIN KUNNA BLI LYCKLIG MED HENNE PÅ SAMMA SÄTT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0