Vad ska jag göra då?

Alla säger att jag ska släppa dig. Låta dig leva ditt liv och gå vidare med mitt.. Men jag kan inte! Jag vill inte leva mitt liv, jag vill leva vårt liv!

Du är den finaste människan jag någonsin träffat. Både utanpå och inuti. Och jag vet det. Jag har ju känt dig i fyra-fem år! Jag vet vem du är, jag vet hur du är. Och jag älskar det. 

Människor är till och med arga på mig för att jag låter mig själv må så dåligt. men de vet inte hur du och jag hade det. Vi hade det helt underbart! Och tänk att få ha det så.. jämt...

Jag vill ha dina armar runt mig. Jag vill borra in näsan i din underbara lukt..

Jag hatar att du bor med någon annan.. jag hatar att jag inte hittade dig först.. jag hatar att jag inte kan träffa dig..


Vad ska jag göra? Tänk om det aldrig går över?

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0